Deklaracja dostępności
Bank Spółdzielczy w Sieradzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony Banku Spółdzielczego w Sieradzu.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa Banku Spółdzielczego w Sieradzu jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
- Na stronie niektóre informacje są przekazywane tylko przez zmianę koloru
- Focus na elementach nie jest prawidłowo przekazany
- Na niektórych elementach powstaje "efekt echa" podczas korzystania z czytnika ekranu
- Nie wszystkie odnośniki i funkcjonalności strony są dostępne za pomocą klawiatury
- Na stronie znajdują się pułapki na klawiaturę
- Na niektórych pokazach interaktywnych nie ma możliwości zatrzymania lub zmiany czasu
- Na stronie znajdują się niektóre animacje, których użytkownik nie może wyłączyć
- Brak mechanizmu pozwalającego na pominięcie treści powtarzalnych oraz przejście do kluczowych sekcji podstrony
- Kolejność focusu nie zawsze odpowiada sekwencji poszczególnych komponentów strony
- Brak na stronie alternatywnych sposobów na dotarcie do konkretnych podstron
- Nie każdy interfejs posiada możliwość obsługi za pomocą klawiatury, w niektórych wypadkach focus nie jest widoczny
- Brak informacji o lokalizacji obecnej podstrony w strukturze całej strony
- Brak mechanizmu pozwalającego na identyfikację fraz używanych w sposób nietypowy
- Brak mechanizmu pozwalającego na identyfikację i dostarczenie definicji skrótów w treści
- Na stronie znajdują się treści wymagające umiejętności czytania na poziomie wyższym niż poziom szkoły średniej niższego stopnia
- Brak mechanizmu umożliwiającego indentyfikację konkretnej wymowy słów których znaczenie jest niejednoznaczne
- Focus niektórych elementów powoduje zmianę kontekstu
- Niektóre kompomponenty mające tą samą funkcjonalność mają inną identyfikację
- Brak automatycznego wskazania błędu podczas wprowadzania danych
- Brak pomocy kontekstowej
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów, lub zgłosić uwagi i propozycje ulepszeń.
Wszystkie zgłoszenia i żądania zapewnienia dostępności rozpatruje:
- IMIE I NAZWISKO KONTAKTOWE.
- E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Telefon: 438263956
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- Swoje imię i nazwisko,
- Swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- Dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- Opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Prezes Banku Spółdzielczego w Sieradzu,
- Adres: ul. Zamkowa 2,
98-200 Sieradz, - E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Bank Spółdzielczy w Sieradzu udostępnia następujące aplikacje mobilne:
- Bankowość Internetowa (wersja mobilna) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Bankowość Internetowa (wersja desktopowa) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank (iOS) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank Junior (Android) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
- Nasz Bank Junior (iOS) — sprawdź deklarację dostępności tej aplikacji.
Dostępność architektoniczna
Adres strony internetowej, na której znajduje się opis dostępności architektonicznej siedziby głównej podmiotu:https://bssieradz.pl/files/dostepnosc-architektoniczna.pdf
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- W wypadku potrzebny skorzystania z usług tłumacza jezyka migowego prosimy o wcześniejszy kontakt:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , +48 438-26-39-56 - Brak pętli indukcyjnej w oddziałach i centrali.