Ułatwienia dostępu

Reklamacje

Informacje o sposobach składania reklamacji

Reklamacje

Bank zapewnia klientowi możliwość złożenia reklamacji:

1.      osobiście w Centrali (siedzibie banku) lub w dowolnym Oddziale w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;

2.      telefonicznie w formie ustnej poprzez numery podane na stronie internetowej Banku (43 8260955);

3.      listownie w formie pisemnej na adres Centrali lub dowolnego Oddziału;

4.      z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres Banku: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub za pośrednictwem skrzynki elektronicznej AE:PL-14508-40747-RCDVG-26

 Poniżej udostępniamy szczegółową Informację dotyczącą zasad składania reklamacji/skarg/wniosków oraz formularze reklamacyjne

Zasady składania reklamacji

Formularz dla klienta indywidualnego

Formularz dla klienta instytucjonalnego

Formularz dot. kart dla klienta indywidualnego

Formularz dot. kart dla klienta instytucjonalnego

Formularz dot. reklamacji ubezpieczeniowych

 

 

 

 

Dostępność cyfrowa

Bank zapewnia konsumentowi możliwość złożenia skargi:

1.      osobiście w Centrali (siedzibie banku) lub w dowolnym Oddziale w formie pisemnej lub ustnej do protokołu);

2.      telefonicznie w formie ustnej poprzez numery podane na stronie internetowej Banku (43 8260955);

3.      listownie na adres dowolnej placówki banku;

4.      przez skrzynkę elektroniczną: AE:PL-14508-40747-RCDVG-26;

Treść skargi powinna zawierać:

  1. imię i nazwisko konsumenta;
  2. adres do korespondencji, adres e- mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu z konsumentem;
  3. wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy skarga;
  4. wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełnienia przez Bank.
  5. Skarga winna zawierać wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełnienia wymagania dostępności przez produkt lub usługę.
  6. Skargę, która nie zawiera informacji, o której mowa w punkcie 1-4 pozostawia się bez rozpatrzenia.

 Poniżej udostępniamy szczegółową Informację dotyczącą zasad składania reklamacji/skarg/wniosków oraz formularze reklamacyjne

Informacja dla klienta

Załącznik nr1

 

 

 

logo_inv.svg

ul. Zamkowa 2

98-200 Sieradz

Wybrane produkty

Informacje

Partnerzy

Bank Spółdzielczy z siedzibą w Sieradzu przy ul. Zamkowej 2, 98-200 Sieradz, zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr KRS: 0000144520, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,

SWIFT Code/BIC:GBWCPLPP, NIP 8270008725