Reklamacje
Informacje o sposobach składania reklamacji
Reklamacje
Formularz dla klienta indywidualnego
Formularz dla klienta instytucjonalnego
Formularz dot. kart dla klienta indywidualnego
Formularz dot. kart dla klienta instytucjonalnego
Formularz dot. reklamacji ubezpieczeniowych
- Bank zapewnia klientowi możliwość złożenia reklamacji:
1) osobiście w Centrali (siedzibie banku) lub w dowolnym Oddziale w formie pisemnej lub ustnej do
protokołu;
2) telefonicznie w formie ustnej na numer tel. 438260955;
3) listownie w formie pisemnej na adres Centrali lub dowolnego Oddziału;
4) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres podany na
stronie internetowej Banku lub za pośrednictwem skrzynki elektronicznej1
2. Adresy Centrali oraz Oddziałów znajdują się na stronie internetowej www.bssieradz.pl
Bank Spółdzielczy z siedzibą w Sieradzu przy ul. Zamkowej 2, 98-200 Sieradz, zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr KRS: 0000144520, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
SWIFT Code/BIC:GBWCPLPP, NIP 8270008725